Opinie o sklepie
WD
Weronika Dąbrowska
JS
Joanna Szczepańska
ok
KW
Kinga Wasik
Kupione na prezent. Obdarowana osoba zachwycona. Wszystko zgodnie z opisem
BR
Bogusława Rayska
Super na zimowe wieczory
JK
Joanna Klinek
w porządku
MM
Malwina Milian
Polecam wszystkim
K
Kasia M
Obraz został dobrze obsłużony, będę zamawiał kolejne.
EW
Edyta Wosikowska
Polecam wszystkim, jest to miły relaks
KJ
Kinga Jurewicz
EW
Ewelina Woźniak
Ok
ID
Iwonka Danielak
Produkty wysokiej jakości, wszystkie akcesoria w zestawie
GS
Gosia Skrzyńska
W porządku.
KR
Krysia Rakowska
Świetna zabawa na długie chłodne wieczory.
GC
Gośka Czarnkowska
Komunikacja tego sklepu internetowego jest doskonała, towar dotarł na trzeci dzień od zamówienia.
LP
Ludwika Paleta
Dziękuję sklepowi internetowemu Diamondi za wspaniały prezent dla mojej siostry, sprawił jej ogromną radość.
HL
Henryka Lysiak
Jestem zadowolony, dziękuję sklepowi internetowemu Diamondi
MW
Martusia Wierzbicka
Towary wysokiej jakości w przystępnej cenie
M
Małgorzata S.
Kupiłam już parę obrazów i muszę przyznać że efekt końcowy jest super.
M
Marta
Bardzo długi czas oczekiwanie nie można się dodzwonić pracują tylko od 8-15 czekałam więcej niż dwa tygodnie na przesyłkę a jak dzwoniłam pierwszy raz to pani przeprosiła i powiedziała że mają problem na magazynie i dalej nie wysłała paczki do piętro za drugim razem pani się tym zajęła rysunek może ładny ale na pewno będę wybierać inne sklepy był to prezent a jest spóźnione o tydzień
D
Dominika
Mam mieszane odczucia.
Plusy są na pewno że obraz jak i akcesoria są porządnie wykonane i wysokiej jakości, obsługa klienta przez infolinię też jest w porządku.
Jednak są też minusy jak długi czas oczekiwania na wysyłkę produktu, mimo napisania na stronie że wysyłka w ciągu 24h (nastąpiło to po pięciu dniach roboczych) czy trochę "olewcze" odpisywanie na maile (dostałam dwa maile po zapytaniu kiedy mogę spodziewać się wysyłki zamówienia. Jeden z maili wyglądał jakby był mailem automatycznym, a drugi dostałam cztery dni po zapytaniu, w dniu kiedy kurier miał przekazać mi paczkę.)
Źle nie jest, idealnie też nie.
AB
Aleksandra Bajerová
(Administrator)
Dzień dobry,
Dziękujemy za wiadomość. Bardzo nas cieszy że się Pani podoba obraz. :) NAtomiast bardzo przepraszamy za opóżnioną reakcje na maile. Mieliśmy problemy techniczne. Miłego dnia. :)